ח"כ מרגי למשרד החינוך: לבדוק העסקת מקורבים בסמינרים

נתתי לכם סנקציה בבטן הרכה של הסמינרים. אני יודע שאני דורך על יבלות ומוקשים. מצמרת הניהול עד אחרון בעלי התפקידים, עובר דרך היועצות והמורות זה משפחה בקרבה ראשונה במוסד. זה מתנהל כמו הרשות הפלסטינית ובתקופה שלי זה ייעצר. אבקש לדעת מה מתכוון משרד החינוך לעשות בסוגייה של העסקת קרובים
איתי גדסי 7 Comment on ח"כ מרגי למשרד החינוך: לבדוק העסקת מקורבים בסמינרים

ח"כ מרגי בחזית נגד מנהלי הסמינרים, לא מסתפק בשלילת התקצוב, ודורש לבדוק את סוגיית העסקת המקורבים בסמינרים • איציק זהבי: "סמינר 'נתיבות חכמה' במודיעין עילית הודיע כי יקבל את הבנות שטרם התקבלו בעקבות הפסקת התקצוב

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
נתתי לכם סנקציה בבטן הרכה של הסמינרים. אני יודע שאני דורך על יבלות ומוקשים. מצמרת הניהול עד אחרון בעלי התפקידים, עובר דרך היועצות והמורות זה משפחה בקרבה ראשונה במוסד. זה מתנהל כמו הרשות הפלסטינית ובתקופה שלי זה ייעצר. אבקש לדעת מה מתכוון משרד החינוך לעשות בסוגייה של העסקת קרובים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת החינוך של הכנסת דנה היום בסוגיית התלמידים והתלמידות שטרם התחילו את שנה"ל תשע"ז.

את הדיון פתח יו"ר הועדה ח"כ יעקב מרגי שהבטיח בתחילת הדיון לטפל בסוגיית האפליה בסמינרים מהשורש.

מנהל המחוז החרדי איציק זהבי אמר כי: "סמינר 'נתיבות חכמה' במודיעין עילית הודיע כי יקבל את הבנות שטרם התקבלו בעקבות הפסקת התקצוב, כמו כן סמינר נוסף הודיע שיקבל את הבנות. ל-6 מוסדות חסמנו תקציבים. יש עדיין מנהלים שמסרבים לקבל שיבוצים".

סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן אמר בוועדה: "85% מהבנות שלא מתקבלות בסמינרים הן ספרדיות. יש גבול לכל תעלול".

ועדת החינוך של הכנסת דנה גם בשיבוץ הבנות לסמינרים על ידי עיריית בני ברק. אחד ההורים "אמא שלי עזבה את העבודה כי היא כל היום בעירייה מתחננת לנציגים. אבל בשבילם היא שקופה. זה לא מעניין אף אחד. הם מתייחסים אלינו כמו זבל. לפני שבועיים קראתי ראיון עם ראש העיר זייברט וסגניו דדון ורובינשטיין שהצהירו שכולם משובצות והכל טוב ויפה. זה בושה".

מרגי עקץ: "אל תיקח ברצינות את התקשורת החרדית. כשאני רוצה לקרוא אמת אני לא קורא בתקשורת החרדית".

מנהל המחוז החרדי איציק זהבי קרא להורים: "תירשמו בזמן, אל תחכו שמאכערים יקדמו לכם את התהליכים. לא יעלה על הדעת שתהיה ילדה אחת בחוץ, שלא תדע את מקום הלימודים שלה ב-30 בספטמבר. אנחנו נמנע תוכניות של סמינר אקדמי או תוכניות אחרות מסמינר שלא מקבל בנות והוא בגדר שור מועד.

מרגי פנה למשרד החינוך ושאל: האם משרד החינוך בדק פעם את נושא העסקת קרובים בסמינרים?

מרגי הוסיף: "נתתי לכם סנקציה בבטן הרכה של הסמינרים. אני יודע שאני דורך על יבלות ומוקשים. מצמרת הניהול עד אחרון בעלי התפקידים, עובר דרך היועצות והמורות זה משפחה בקרבה ראשונה במוסד. זה מתנהל כמו הרשות הפלסטינית ובתקופה שלי זה ייעצר. אבקש לדעת מה מתכוון משרד החינוך לעשות בסוגייה של העסקת קרובים".

בדיון השתתפו נציגי משרד החינוך, מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני חיים ביטון, יוסי מועלם חבר מועצת עיריית גבעת זאב, עו"ד יואב ללום, איגוד מנהלי המחלקות לחינוך ברשויות המקומיות ועוד.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    מרגי. אתה גבר? בא נבדוק מינויי מקורבים בכל מקום !! מי ששם מרגרינה על הראש לא יוצא לשמש!!! נתחיל במוסדות ש"ס (אולי אתה, כצעד מקדים, דרשת מדרעי שיוציא את בנו מראשות הלשכה לפניות הציבור?) ומשם נתקדם לרשת "בני יוסף" ונעבור בישיבות של אנשי ש"ס המקבלים תקציבים מהמדינה.

  2. 6

    אלה החברים של דרעי – מרגי,גואטה, קריספל,ועוד כל מיני "אנשי צורה"
    אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה, זה דרעי!
    האיש הזה אחראי על ההתנהלות החילונית חולנית של אנשיו, האיש הזה(שמעולם לא מינה קרובי משפחה לעמדות מפתח בתנועה…) אחראי
    על הבריונות של אנשיו והנצחת המסכנות של הספרדים שדרעי מעולם לא דאג לזקיפות אמיתית של קומתם כי הוא פשוט לא מסוגל!
    באיזה זכות מרגי מתערב בסמינר אלקיים? זה סמינר ספרדי נטו! איזה פתחון פה יש למפגר הזה? כולנו יודעים שיש מציאות שהנה לצנינים בעיני אנשי ש"ס והיא שבעולם התורה הספרדי קמו ישיבות לתפארת,תלמודי תורה לתפארת, וסמינרים לתפארת ברמה רוחנית וחינוכית ומקצועית גבוה ביותא ושמם הולך לפניהם, ושום מוסד מתוכם אינו מזוההה ולא הוקם על ידי אותה תנועה עם הנהגה פוליטית מפגרת!
    כך הוקם גם סמינר אלקיים והצליח בלי ה"טובות" של עסקני ש"ס, אז מה מרגי עכשיו דוחף את אפו??? אם הוא כזה חכם ובעל יכולות, אז קדימה שיעזוב את הפוליטיקה יפשיל שרוולים ויוריד את הכובע (שנראה אין לו…) ויתחיל לעבוד ולהקים סמינר!! הבה נראה כמה ספרדיות ירצו להרשם לסמינר של מרגי…
    בקיצור, אין למפגר הזה שום זכות להתערב חינוכית בתוככי הסמינרים!

  3. 5

    מרגי הוא ה"יואב ללום" התורן. הפסיכים לא מתים הם רק מתחלפים.

  4. 4

    אנחנו לא מפחדים וחוששים ופותחי הפה נלוזים שכתבו תגובות מזעזעות מרגי מחזקים ידיך אתה פועל בשליחותם של מועצת החכמים ובראשם חכם שלום שליט"א , תודה לכם בכנסת לדרעי הגדול וכל חברי הסיעה , נכון זה כואב וקשה שאלו תגובות של אנשים אבל זה בטוח צרי עיין מהצד ההוא … שימשיכו נראה לאן יגיעו… עלו והצליחו תודה רבה !

  5. 3

    כל הכבוד למרגי הוא עושה את כל העבודה השחורה ומתלכלך למען הבוס דרעי, הוא סופג את כל החיצים מכל הכיוונים בשביל האריה המלך שיוכל לבוא באחד הימים ולומר "אנחנו עשינו ואנחנו פעלנו ואנחנו…" יש לקוות שמרגי יבוא על שכרו בתנועה הקדושה.

    1. מרגי צריך להוכיח את עצמו וגם לבצע פעילות הסחה בכדי שדרעי ישכח לו שהוא בעצם נמנה על אנשי אלי ישי
      דרעי מצדו כנראה מפחד מעריקה של מרגי וגם סתם כך נחמד לו ההתנהגות החילונית של בכירים בתנועתו
      לכן הוא נותן למרגי גיבוי

  6. 2

    עקץ המרגי וחשף את קלונו "אל תיקח ברצינות את התקשורת החרדית. כשאני רוצה לקרוא אמת אני לא קורא בתקשורת החרדית". ספר לנו, מרגי, איפה אתה קורא ? האם לדעתך התקשורת החילונית דוברת אמת ? ומתי יוצא לך שאתה לא רוצה לקרוא אמת וקורא את התקשורת החרדית ?